פרטים בנוגע לאופן הגשת תלונת ציבור

עמוד הבית » פרטים בנוגע לאופן הגשת תלונת ציבור
Your browser does not support SVG

פונה יקר,
ככל שברצונך לפנות ולהגיש לחברה תלונת ציבור רשמית, ניתן להעבירה לממונה על טיפול בתלונות הציבור בחברה.
באפשרותך לעשות זאת באמצעות אמצעי התקשורת הבאים: (1) דואר רשום אל מען משרד החברה; (2) דואר אלקטרוני של הממונה על טיפול בתלונות הציבור; (3) אתר האינטרנט של החברה, כמפורט להלן:

להלן פרטי הממונה על טיפול בתלונות הציבור בחברה
שם פרטי: עודד                    שם משפחה: זיו הלוי

דוא"ל: oded.ziv@toam.co.il

מען משרדי החברה:
רחוב הרוקמים 29, חולון,  בניין סאדאב, קומה 4,  מיקוד 5885852

שעות הפעילות:
שעות פעילות הממונה הינן בימים א'- ה', בין השעות 9:00-17:00, למעט בערבי חג וחגים.

לוח זמנים לטיפול בפנייה:
החברה מתחייבת לשלוח לפונה אישור בדבר קבלת הפניה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
החברה מתחייבת לשלוח לפונה תשובה מנומקת בכתב תוך 45 ימי עסקים מיום קבלת הפניה*).

פירוט המידע והמסמכים הנדרשים מהפונה לשם בירור הפנייה:
שם פרטי ושם משפחה / שם תאגיד, ת.ז. / ח.פ., תאריך הפנייה, פירוט הפנייה, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, מען ומסמכים נלווים הקשורים לנושא הפנייה, ככל שישנם.

כללים לטיפול בפנייה:

  • ניתן לפנות לחברה בכל אחת מדרכי ההתקשרות המצוינות לעיל.
  • מומלץ לפרט ככל הניתן את הפנייה ולהעביר את כל המסמכים הרלבנטיים על מנת לקצר תהליכים ולסייע במתן מענה הטוב ביותר.
  • החברה מתחייבת לבדוק את הפנייה לעומק, תוך שימוש בכל המידע הרלבנטי לצורך בדיקתו, במסגרת לוחות הזמנים המפורטים לעיל.

(*) במקרים חריגים רשאית החברה להאריך את מתן המענה בתקופה נוספת של 15 ימי עסקים, אשר תמנה מתום 45 ימי העסקים מיום קבלת הפניה. הודעה על הארכת המועד וסיבת העיכוב תימסר לפונה לפני תום התקופה הקבועה לעיל.

בפניות שאינן תלונות ניתן לפנות לחברה באמצעות טופס "צור קשר".












    Scroll to Top
    דילוג לתוכן